Δ

PUBLICERAT: 2012-06-17 - KLOCKAN: 16:06:58 - Diary
Veckan som var har varit den bästa på länge. I onsdags var det övernattning i skolan, jag har hängt mycket
med min fina klass, i torsdags var det avslutningsmiddag och i fredags slutade jag 9an med blandade känslor.
Det ska bli jätte kul att gå vidare och börja gymnasiet men jag kommer absolut sakna klassen. 

Just nu har jag inte gått på sommarlov än. Jag ska jobba min första sommar någonsin! Haha alltså det känns
sjukt segt just nu, men jag ska försöka göra det till något kul så tiden förhoppningsvis går fortare. 
Jag är egentligen jätte glad att jag ens fick något sommarjobb, det hade varit värre att gå runt pank i sommar...  
Kommentarer
Postat av: Victoria

Vart ska du sommarjobba tro?:)

Svar: sv: Jag fick sommarjobb inom kommunen, så jag ska jobba på dagis! :)
None None

2012-06-17 @ 16:37:15
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se
Postat av: Rasha

FAN VAD SNYGGA VI ALLA ÄR! PUSS

2012-06-22 @ 16:36:01
URL: http://Raashaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0