Blondes

PUBLICERAT: 2012-06-10 - KLOCKAN: 18:47:22 - Diary
Igår hängde jag, mina sis's och mami i Linköping. Vi sprang på Danny, som förövrigt kan vara Sveriges snyggaste man GAH!, jag shoppade bort alla mina pengar,
vi åt god mat, fikade osv. Jag hade en grym lördag, vilket var lite av anledningen till att jag inte hängde här!

Nu är jag rätt uttråkad så jag kände faktiskt för att skriva lite, inte ofta det händer längre!
Idag har jag snorat, hostat, kollat på Top Model, städat och ätit, classy I know... Hade ingen större lust att ge mig ut och hitta på något när jag visste att regnet kunde dränka mig vilken sekund som helst.
Gud vad opepp jag låter. Opepp och tjurig! Haha men jag är trött på vädret och allt jag vill ha är sommarlov! Längtar så förbannat till fredag, det kommer bli världens bästa dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0