Trapped in this world

PUBLICERAT: 2011-09-24 - KLOCKAN: 12:51:26 - Diary
Hej på er :)
Har precis kommit hem efter en runda på stan, det är ett mirakel att jag ens är vaken nu känner jag haha.. Jag var faktiskt vaken redan vid halv 10, det ni!!

Sitter just nu och lyssnar på Skrillex - First of the year och packar lite.
Familjen och jag själv då ska till farmor och farfar i Gnesta över helgen, ska träffa få träffa mina nya kusiner som också är där, mys!

Och med det sagt så hörs vi på söndag, antagligen(kommer nog inte blogga däruppe). Ha en bra helg babes ♥
Passchier posar.... Igen ;)
Kommentarer
Postat av: Beatrice

Kan du snälla svara vart du har köpt din jacka? sjukt snygg !

2011-09-25 @ 13:45:07
Postat av: eliinpasschier

sv; jackan är köpt på modekungen.se! :)

2011-09-25 @ 17:28:22
URL: http://eleey.blogg.se/
Postat av: irini

sv: säger du!!

2011-09-26 @ 16:53:29
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0