I lived. I loved.

PUBLICERAT: 2011-10-23 - KLOCKAN: 16:17:17 - Diary
Heeeeey!
Lite dålig upptadering i helgen kanske? Haha.. Har varken haft tid eller lust med bloggen så mig gör det inget ;)

Min helg har varit helt okej, började fredagen med lite för mycket party party med underbaraste brudarna och slutade med minnesluckor och andra nasty things.. That's so not nice!
Lördagen till ära spenderades bakis, på dop och för mesta delen i bilen. Som pricken över i:et ecploderade vårat däck när vi var påväg hem från dopet så numera kan jag pricka av att ha åkt bärgningsbil! :D
Idag har jag inte gjort ett piss, chillat i sängen med Anton.
Nu ska jag ta tag i livet och städa mitt rum!
Ttyl! Love
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0