Versace Dvea & Dr.Martens

PUBLICERAT: 2011-11-30 - KLOCKAN: 19:43:10 - Check it out
Jag har hittat mina "mami köper inte du ett par till mig vill jag inte vara med längre" skor!
Dom båda kanske är en gnutta dyra men mamma om du läser så lovar jag att betala tillbaka sen när jag har blivit rik!!
Ladies and gents, Dr.Marten!
Jag har aldrig riktigt tyckt om den typen av sko men sen häromdagen satt jag och kollade på Nicki Minaj's Super Bass video och fick ett otroligt sug att bära likadana!
Nu tänker jag spara ihop så jag har råd till ett par rosa, blåa och vita ;) Dom vita är dock absolut högst upp på listan eftersom jag länge velat ha ett par ljusa kängor.

Sen har vi ju också ett par till skor i också samma video, som jag tyckt va snygga ända sen jag såg den från första början.
Dom är från Versace och heter Dvea. Säkert cp dyra, har inte kollat, men det skulle lätt vara värt några månaders sparning för ett par!


Någon som använder dom flitigt är ju då Nicki Minaj.
Jag tycker hon bevisar hur underbart snygga dom är genom att ha dom till en hel svart outfit, då dom för mig gjorde hela outfiten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har köpte både mina i Usa men ett par beställde jag från dr.martens hemsida då dom har dollar priser och dom blir billigare men frakten är ganska dyr! :) hoppas du hittar ett par!!

2011-12-01 @ 15:42:43
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0