Darling don't be afraid

PUBLICERAT: 2011-11-20 - KLOCKAN: 13:52:11 - Diary
Hej på er fina!

Har legat i sängen och bara dragit mig ända sen jag vaknade, kände att jag var värd det idag!
Ska gå upp och fixa te strax men tänkte att jag skulle höra av mig lite först.

Igårkväll strosade jag och N runt på Västerviks gator.. Först hamnade vi på 18års fest, umgicks lite osv. Vi drog rätt fort dock, då vi kände oss lite ur party humör ;)
Istället drog vi hem till en kompis där vi med ett härligt killgäng spelade spel, skrattade och hade en allmänt bra kväll!
Kom hem hyffsat tidigt och pratade en stund med min älskade innan sängen kallade på mig!
Skön kväll helt enkelt..

Nu måste jag ha te!! Ttyl♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0