The holiday

PUBLICERAT: 2011-12-18 - KLOCKAN: 20:12:04 - Diary
Dålig uptade = undeeerbar helg!

I fredags var det först en massa mys med min otroligt saknade pojkvän. Senare på kvällen vankades glöggfest.
Lördagen spenderades på stan, i biosalongen och i soffan, mycket mys♥
Idag tog vi det bara lungt i soffan framför Harry Potter innan det var dags för mig att sätta mig på (bastu)bussen.

Trivs så himla bra uppe i Stockholm. Inte bara för staden utan också för min pojkvän och hans familj. Dom är otroligt underbara människor. Helt sjukt snälla, roliga, omtänksamma(,snygga!) och jordnära. Awesome!

Nu kommer jag inte träffa min bästa föräns nästa år vilket känns närapå deprimerande.
Får försöka att hålla mig på den positiva sidan ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0